Miksi Into Mind keittää kahvia koko Logomo Byrålle?

Sloganimme on: ”Ihmisestä välittäminen on hyvää liiketoimintaa”. Yrityksen on hyvä elää arvojensa ja lupaustensa mukaisesti.

Ihmiset ovat sosiaalisia olentoja, ainakin useimmiten. Kahvitteluun liittyy sosiaalisuus. Aamulla silmäluomien yhä painaessa ei mikään ole mukavampaa, kun saada eteensä kahvi tai tee, jonka joku toinen on jo valmiiksi keittänyt. Mahdollisesti voi vaihtaa sanan, parin myös toimistonaapurin kanssa.

Tämä konsepti on vajaan vuoden aikana osoittanut toimivuutensa. Kahvia on keitetty jo noin 20 000 kupillista. Toki muutkin tahot ovat osallistuneet, kahvia ja maitoa on tuotu dedikoituun pöytälaatikkoon ja varakeittäjiäkin on mukavasti löytynyt. Voidaan siis sanoa, että myös yhteisöllisyys on kehittynyt. Iltapäiväkahden aikaan joskus väkeä kokoontuu pöydän ympärille useammastakin firmasta.

Markkinointisatsaus on ollut onnistunut, koska ihmisestä välittäminen on hyvää liiketoimintaa.

Jaa artikkeli: